Tallers i debats de temes d'actualitat al Fòrum Fnac de L'Illa

Aquest any 2009, l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra se suma a la celebració del Dia Internacional del Llibre amb una sèrie de tallers i debats que se celebraran els pròxims dies 27, 28, 29 i 30 d\'abril al Fòrum Fnac de L\'Illa.

Els tallers versaran sobre diferents temàtiques d\'actualitat. Així, el públic podrà optar per assistir a tallers de poesia; a debats sobre el món de la publicitat, les marques i la crisi, així com visionar prestigiosos documentals de creació i provar els videojocs i les arts digitals més innovadores del moment. L\'assistència a tots els tallers i debats està oberta a tot el públic i és gratuïta.

Agenda Debats i Tallers IDEC-UPF

Apunta\'t-hi aquí

Dilluns 27 d\'abril

12.00 hores. Passi del documental de creació ?En construcción? de José Luis Guerin.

14.00 hores. Animation & Play Experience: prova i juga amb els videojocs, les arts digitals i les animacions més innovadores del moment.

18.00 hores. ?Paper dels grans esdeveniments esportius a Catalunya?. Debat amb Pau Serracanta i Carles Murillo.

19.00 hores. ?Eufòria i pànic: aprenent de les crisis per a corregir debilitats i aprofitar oportunitats\\\\\\\". Debat amb Oriol Amat.

20.00 hores. ?Els ponts comercials entre Catalunya i Amèrica?. Debat amb Héctor Oliva, Josep Bertrán i Carles Murillo.

Dimarts 28 d\'abril

12.00 hores. Passi del documental de creació: ?La leyenda del tiempo? de Isaki Lacuesta.

20.00 hores. \\\\\\\"Marianne Moore, una poeta modernista. La traducció de Pangolines, unicornios y otros poemas\\\\\\\". Ponent: Olivia de Miguel.

Dimecres 29 d\'abril

12.00 hores. Passi del documental de creació ?Aguaviva? d\'Ariadna Pujol.

17.00 hores. Passi del documental de creació ?El cielo gira? de Mercedes Álvarez.

19.00 hores. \\\\\\\"Anuncis? però si ja no mirem la televisió!\\\\\\\". Debat amb Josep-Maria Fàbregas.

20.00 hores. \\\\\\\"Valor, rendabilitat i risc, sinònims o antònims?\\\\\\\". Debat amb Xavier Puig.

Dijous 30 d\'abril

12.00 hores. Passi del documental de creació ?Veinte años no es nada? de Joaquim Jordà.

19.00 hores. ?El creixement dels E-books\\\\\\\". Ponents: Pablo Odell i Javier Aparicio Maydeu.

20.00 hores. \\\\\\\"La moda entre las marcas y el low cost\\\\\\\". Ponent: Inma Urrea.