Sanofi fitxa Judit Bofill pel seu programa de Talent Graduate

13 Octubre - 2014

L'empresa farmacèutica Sanofi ha seleccionat Judit Bofill, Master of Science in Internacional Business de la UPF Barcelona School of Management, per al seu programa de Talent Graduate, una de les oportunitats professionals per a joves graduats més interessants dins del sector farmacèutic del nostre país. El programa té una durada de 2 anys. El primer any, Sanofi ofereix a l'alumne el finançament d'un màster relacionat amb la indústria farmacèutica i un conveni de pràctiques per 12 mesos a jornada completa, a més d'un ajut mensual en concepte de beca, tiquets restaurant, formació en idiomes i cursos de formació interna.

Judit Bofill ha apostat de nou per la UPF Barcelona School of Management on es troba cursant ara el postgrau en Farmaeconomia.

El segon any, Sanofi li ofereix una contractació laboral amb un salari competitiu en línia al mercat, i una funció rotativa de 12 mesos per 2 o 3 departaments, permetent així conèixer les diferents àrees i adquirir una visió més global de la companyia. 'Per a mi és una satisfacció molt gran després d'anys d'esforç i estudi constant, tenir l'oportunitat de poder-te formar en una empresa com Sanofi i començar a treballar en allò que realment t'agrada'.

Judit Bofill confia que amb el Talent Graduate Program de Sanofi podrà "posar en pràctica tot el coneixement rebut durant els últims anys amb l'oportunitat d'aprendre i anar creixent com a professional dins de la companyia i poder ser un actiu important per a ella’. De la UPF Barcelona School of Management valora la possibilitat d'estudiar en un entorn internacional i multicultural com el que ofereixen els Masters of Science, amb un 85% d'estudiants internacionals. 'Tenir companys de tot arreu et permet tenir una ment molt més oberta'. Els estudis de Master of Science impartits per la UPF Barcelona School of Management es caracteritzen per tenir un alt component internacional i per potenciar la relació amb les empreses. S'imparteixen íntegrament en anglès i es distingeixen per la seva metodologia plenament científica i molt centrada en el processament de dades i en l'anàlisi científica.