L'start-up Airning de Xavier Trallero, present a l' UPF STARTUP SHOWCASE

9 Marzo - 2018

Xavier Trallero, estudiant de l'executive MBA, ha participat a l' UPF STARTUP SHOWCASE, organitzat per la unitat d'Innovació UPF Business Shuttle amb l'objectiu de projectar i donar visibilitat davant de l'ecosistema emprenedor català a projectes de negoci vinculats a la UPF. Per a l'ocasió, la UPF Business Shuttle va selecionar set projectes, entre ells, el de l'estudiant de la UPF Barcelona School of Management, Xavier Trallero, que esta cursant l'Executive MBA. Trallero, graduat en Dret per la UPF, va presentar el seu projecte de negoci, Airning, una plataforma de reclamacions per incidències en vols a les companyies aèries. Trallero és cofundador de Airning juntament amb Aleix Fajardo. Airning es va llençar oficialment l'1 de juliol de 2016 però es troba encara en fase d'start-up. 'Es un projecte del sector del LegalTech, un sector en creixement i amb moltes oportunitats que tenim en els espais d'Incubació UPF Business Shuttle a l'Almogàvers Business Factory i que ha generat molt interès entre els inversors assistents', explica Susana Domingo, de la UPF Business Shuttle.

A l'UPF STARTUP SHOWCASE van assistir, entre d'altres:
The Crowd Angel
BANC
APTKI
Nekko Capital
Caixa Capital Risc
Lanzadera
Conector
Netmentora
Crowdcube
Seed&Click
101 Startups
BStartup

La presentació davant de les principals xarxes d'inversors, business angels i acceleradores d'empreses esdevé per als fundadors de Airning una oportunitat d'obtenir finançament i fer despegar el negoci. Ara els inversors analitzaran amb més detall els business plans i, si tenen interès en el projecte, iniciaran el proces de negociació amb els emprenedors.