Acord de col·laboració entre la UPF Barcelona School of Management i Sónar+D

Gràcies a un acord de col·laboració entre la UPF Barcelona School of Management i Sónar + D, els estudiants de la UPF Barcelona School of Management tindran accès a acreditacions de Dia a un preu especial* per assistir a Sónar+D i Sónar de Dia 2016.

L'objectiu és apropar les indústries creatives, la innovació i la tecnologia del Sónar als alumnes, a través de les seves activitats, esdeveniments i conferències. Especialment, als alumnes del sector més creatiu com els de Gestió de la Indústria de la Música, Videojocs, Animació, Muntatge Audiovisual, Comunicació i Periodisme.

Sónar+D té la intenció de complementar l'aprenentatge amb una experiència única i enriquidora oferint-los un espai on adquirir infinitat de coneixements a través els projectes, de les activitats, i les conferències programades, promoure oportunitats de networking professional, i conèixer a key professionals de l'ecosistema.

L'Acreditació de Dia els donarà accés complet a Sónar+D i Sónar de Dia a un preu especial de 95 euros, enlloc dels 210 euros de la venta oficial.

Sónar+D, Congrés Internacional que aglutina un conjunt d'activitats amb un eix comú: la relació entre Creativitat i Tecnologia, i la Transformació Digital de les Indústries Culturals que comporta. Veure vídeo.

Sónar de Dia, Programació de dia de Sónar Barcelona, Festival Internacional de Música, Creativitat i Tecnologia. Veure vídeo.

*El número d'acreditacions oferides són limitades.