CISI, principal certificadora financera, obre oficina a Espanya a la UPF Barcelona School of Management

La principal entitat dedicada a certificar els coneixements, la integritat i l'ètica en el sector financer, CISI (Chartered Institute for Securities & Investment), amb seu a Londres, ha establert una oficina permanent a Barcelona, ??des d'on pretén impulsar la seva activitat a Espanya. Concretament, CISI ha escollit la UPF Barcelona School of Management -l'escola de management de la Universitat Pompeu Fabra- per ubicar la seva seu a Barcelona que se suma als centres financers de Dublín, Singapur, Hong Kong, Filipines, Dubai, Bombai i Colombo. En paral·lel a l'obertura de la seu permanent a Barcelona, CISI ha constituït el Consell Consultiu Nacional presidit per Albert Ricart (president) i Francisco Álvarez Molina (vicepresident) i del qual forma part també el degà de la UPF Barcelona School of Management, Daniel Serra de la Figuera.

CISI ha certificat ja a empleats de CaixaBank, Bantierra, Laboral Kutxa, Lloyds Espanya i als alumnes dels Màster de Mercats Financers i Banca i Finances de la UPF Barcelona School of Management. De fet, 43 dels 50 principals bancs del món utilitzen el CISI com a institució per acreditar el seu personal.

Coincidint amb la nova seu a Barcelona, ??CISI va organitzar aquesta passada setmana un debat a la capital catalana sobre la integritat dels serveis financers a Espanya, acte que l'institut celebra anualment i que per primera vegada ha sortit de Londres.

La UPF Barcelona School of Management porta ja anys col·laborant amb CISI. L'any passat, més de 5.000 directors i gestors de banca personal de CaixaBank van obtenir el Certificate in Wealth Management del CISI mitjançant el programa en Assessorament Financer que imparteix l'escola de management de la Pompeu Fabra. L'acord assolit amb CaixaBank, la UPF Barcelona School of Management i el CISI s'anticipava a la consolidació d'aquesta certificadora internacional en el mercat financer espanyol davant les exigències reguladores de la Unió Bancària.

El director d'Expansió Internacional de CISI, Praneet Shivaprasad, ha explicat que amb l'oficina de Barcelona, ??a l'edifici Balmes, busquen captar nous clients i "donar un bon nivell de serveis", que van des de la certificació financera, a la formació on -line i continua, a més de l'organització d'esdeveniments. La missió d'aquest organisme és certificar els coneixements, la integritat i l'ètica en el sector financer i garantir que els professionals de les finances comptin amb la més avançada formació tècnica i les habilitats directives necessàries per garantir una gestió financera de qualitat.