L'examen per ser advocat se celebra aquest dissabte 30 de maig

La segona convocatòria de l'examen d'accés a l'advocacia se celebrarà aquest dissabte 30 de maig a les 10:00 hores. L'examen es realitzarà a les ciutats de Barcelona, ??Granada, A Estrada (Pontevedra), Bilbao i Madrid. L'examen de Barcelona serà a la seu del Col·legi d'Advocats de Catalunya (ICAB).

Al voltant de 140 alumnes que van realitzar el Màster en Advocacia el curs 13/14 a l'UPF-IDEC (Universitat Pompeu Fabra) es presentaran a la prova. La direcció acadèmica del Màster de la Universitat Pompeu Fabra va decidir convocar els aspirants a una sessió de formació complementària el passat mes d'abril després de comprovar que la publicació al BOE de la convocatòria (13 de febrer) incorporava canvis importants en el temari definitiu respecte l'any anterior. La sessió va abordar especialment les obligacions de l'advocat davant el blanqueig de capitals. A més, la UPF es va posar a disposició de tots els alumnes per a qualsevol dubte o formació addicional que necessiten.

El Màster Universitari en Advocacia de l'UPF-IDEC va néixer el 2010, anticipant-se així a l'exigència legal de la nova llei i és el resultat de l'estreta col·laboració entre la Universitat Pompeu Fabra, l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona i el suport dels principals despatxos d'advocats de Barcelona.