Sessió Constitutiva del Consell Assessor del Congrés d'Emprenedoria en Clau Femenina

Barcelona, 17 de març de 2011.- El passat dijous 17 de març va tenir lloc la sessió constitutiva del Consell Assessor del Congrés d´Emprenedoria en clau femenina a l'Hotel Masriera Bagués de Barcelona. En el marc de la Xarxa d´Emprenedoria Universitària, aquest congrés se celebrarà els propers dies 6 i 7 d'octubre de 2011 a la seu de la Universitat Pompeu Fabra del Carrer Balmes.

L'objectiu d'aquest congrés és fomentar l'ànim emprenedor entre les dones joves universitàries i engrescar-les a desenvolupar els seus projectes empresarials. La missió del Consell és assessorar en les activitats del Congrés d'emprenedoria en clau femenina i difondre'l entre les diferents institucions per tal que sigui un èxit.

En el decurs de la reunió, Mònica Alonso, directora de relacions corporatives de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, va explicar a totes les assistents els grans trets temàtics que abordarà el congrés i va presentar un programa preliminar de continguts i ponents. A continuació, es va obrir el debat a totes les assistents, que van aportar idees i propostes de ponents que es desenvoluparan el decurs de les properes setmanes per tal de construir el programa definitiu del congrés.

El consell assessor està integrat per:

• Dra. Anna Mª. Geli, rectora de la Universitat de Girona, representada per la Sra. M. Rosa Terradellas, vicerectora d'Estudiants, Cooperació i Igualtat
  • Dra. Anna Ripoll, rectora de la Universitat Autònoma de Barcelona, representada por la Dra. Judith Panadès, delegada de la rectora per a la Formació Permanent
  • Dra. Imma Tubella, rectora de la Universitat Oberta de Catalunya
  • Sra. Núria Basi, presidenta del Consell Social de la Universitat Pompeu Fabra
  • Sra. Alícia Granados, presidenta del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona, representada per la Sra. Mireia Belil, vicepresidenta del Consell Social de la UAB i directora general del Fòrum Universal de les Cultures
  • Sra. Carmen Mur, presidenta International Women's Forum (IWF-Espanya)
  • Sra. Adela Subirana, presidenta Grup Set.
  • Sra. Elisabeth Trallero, presidenta E uropean Women's Management Development (EWMD), representada per la Sr a. María José Alberdi, vicepresidenta EWMD-Espanya
  • Sra. Nuria Viñas, directora gerent Fundació Internacional de la Dona Emprenedora (FIDEM)
  • Secretaria tècnica: Sra. Mònica Alonso, directora de relacions corporatives, IDEC-UPF