Serveis de l'àrea de servei a participants 2009/2010

El Servei de Benvinguda, de nou, va incrementar el nombre d'activitats a llarg del curs 2009-2010, de les quals destaquen les visites al Barri Gòtic, a la Pedrera, un ciclo-tour o els còctels de benvinguda i de fi de curs on van participar un total de 547 alumnes.

Per la seva banda, el Servei de Pràctiques Professionals va gestionar 493 pràctiques, prop del 30% més que el curs anterior. A més, 48 dels participants que van fer una pràctica, van aconseguir un contracte laboral, que sumats als que van trobar feina gràcies a la Borsa de Treball, deixen palesa l'efectivitat creixent del Servei de Carreres.

A més, es van celebrar 148 sessions personalitzades d'assessorament professional, un 54% més que l'any anterior. Finalment, per part de l'Associació d'Antics Alumnes es va finalitzar el curs amb més de 1.000 associats de 36 nacionalitats diferents, i es van desenvolupar un total de 52 activitats, entre conferències del Programa de Continuïtat i activitats internacionals. En aquest curs, la llista d'avantatges per als associats ha continuat creixent, entre els quals s'inclouen nous beneficis com ara el directori de networking, la borsa de treball i l'assessorament professional i la formació contínua.