Seminari:Passió i Gestió de l'esport

El Màster en Gestió i Direcció de l\'Esport oferirà el Seminari ?Pasión y Gestión del deporte?, impartit per Albert M.Ballvé, professor de la Universitat Torcuato di Tella d\'Argentina i d\'altres escoles internacionals.

El seminari es basa fundamentalment en la lectura i discussió del cas del club Atlético Boca Juniors, publicat per Harvard Business School. Aquest estudi conclou que la passió pot convertir-se en un factor clau d\'èxit en la direcció d\'organitzacions esportives. Un gran exemple es Mauricio Macri, president durant 12 anys de l\'Atlético Boca Juniors, una institució caracteritzada més que ninguna altra per la passió dels seus participants, enfrontant-se dia a dia al repte de superar amb èxit la tensió provocada entre la gestió i la tensió.

Entendre la importància de la passió al gestionar, les tensions que aquesta produeix i com poden ser canalitzades es clau per a empreses que tenen que competir globalment.

El seminari es celebrarà el 12 i 13 de març de 18.30 a 22.00 hores.

Per més informació pots descarregar-te el programa aquí.

El nombre de places es limitat. Es prega confirmar l\'assistència aquí.