L'UPF-IDEC acull el seminari de tardor de EUCEN sobre el 'Learning Life Long' a Espanya

El seminari de tardor 2014 d’EUCEN, l'associació Europea de Centres d'Educació Superior i Educació Contínua, se celebra aquesta setmana a Barcelona amb un enfocament particular en les fases ‘d’Anàlisi de Necessitats’ i "Disseny de programes". El seminari de dos dies organitzat per EUCEN en col·laboració amb RUEPEP (Xarxa Espanyola de la Universitat d'Aprenentatge Permanent), se celebra els dies 6 i 7 de novembre al centre de formació de postgrau de la Universitat Pompeu Fabra, l'UPF-IDEC i la UPF Barcelona School of Management a Barcelona. En ell es presentarà l'informe La situació del Learning Life Long University a Espanya, a càrrec de la professora Lola Ferre, vicerectora de la Universitat de Granada i presidenta de RUEPEP, i diversos estudis i casos pràctics. La trobada servirà perquè administradors, professors i investigadors tinguin un espai de treball orientat a l'intercanvi d'idees i de pràctiques.

EUCEN és la major associació europea multidisciplinària especialitzada en Life Long Learning (aprenentatge al llarg de la vida), que compta amb més de 200 membres de 40 països diferents. Participants de diferents camps i universitats exposaran els resultats dels seus estudis i investigacions per tal de trobar junts solucions innovadores. Mario Álvarez, director de Desenvolupament de Negocis i Projectes Estratègics de la UPF Barcelona School of Management, parlarà de les necessitats de l'organització i l'impacte real.

Programa complet: http://autumn2014seminar.eucen.eu/programme