L’UPF-IDEC imparteix un seminari a Tànger sobre la comunicació entre metge, família i pacient

L’UPF-IDEC imparteix aquesta setmana un seminari sobre Comunicació Mèdica i especialment la comunicació metge-família-pacient a l’Institut Princesse Lalla Meryem per nens autistes de Tànger (Marroc).

El seminari, impartit per Marc de Semir coordinador del Màster en Comunicació Científica de l'UPF-IDEC analitzarà la relació metge-pacient amb un èmfasi especial en atorgar habilitats comunicatives a metges i a educadors per afrontar la tasca de parlar en públic a pacients, familiars o mitjans de comunicació.

El programa, organitzat a Tànger amb el suport de la Fundación Gas Natural Fenosa i la filial del Grup Gas Natural Fenosa a Marroc, Metragaz, s’adreça de manera específica a tres col·lectius (metges, educadors i famílies) vinculats directament a les activitats de l’Institut Princesse Lalla Meryem i d’altres entitats d’atenció dels nens autistes a la regió de Tànger-Tetuan.