Seminari sobre Microfinances a Algèria

L\'IDEC-UPF, la Fundació Un Sol Món ?Caixa Catalunya i les entitats algerianes Institut Nacional per a la Productivitat i el Desenvolupament Industrial (INPED), Cambra Algeriana del Comerç i la Indústria (CACI), Institut Superior de Gestió i de Planificació (ISGP) i Institut Nacional del Comerç (INC) promouen, amb el suport de l\'Agència Espanyola de Cooperació Internacional (AECI), un programa de formació i intercanvi d\'experiències en Microfinances. El proper mes de febrer es desenvoluparan a Boumerdes (Algèria) un seminari sobre la importància de les Microfinances als països MEDA i un altre seminari sobre instruments de gestió de Microfinances, amb la participació de representants de les principals entitats microfinanceres locals.