La UPF Barcelona School of Management imparteix un seminari sobre emprenedoria a Algèria

La UPF Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona i la Fundació Gas Natural Fenosa, en col·laboració amb la Cambra Algeriana de Comerç i d'Indústria, organitzaran un nou Seminari Internacional a la ciutat d'Alger (Algèria).

El Seminari tindrà lloc els dies 18, 19 i 20 de juny de 2014, a la seu de la CACI-Cambra Algeriana de Comerç i d'Indústria, de la Fira d'Alger i portarà per títol El paper de l'emprenedor i del gestor/director/gerent són compatibles?

L'objectiu d'aquest nou seminari és el de discernir les diferències entre els diversos rols que intervenen en el procés de la gestió empresarial i analitzar les característiques de cada un. Amb l'organització a Alger d'aquest seminari, es vol contribuir a millorar les competències pedagògiques dels professors amb iniciativa empresarial de la CACI i de les institucions de capacitació que col·laboren amb la CACI per tal de fomentar la creació de teixit emprenedor en Algèria.

En el decurs del seminari, la professora Susana Domingo, responsable de l'UPF Business Shuttle analitzarà el perfil de l'emprenedor i com la seva gestió influeix en els processos de creació d'empreses.

Aquest Seminari s'enquadra dins de la col·laboració establerta entre les tres institucions per a l'organització conjunta de programes d'interès comú dins del camp de la formació dels emprenedors a Algèria.