Alumnes de la Graduate School of Business de ESAN (Perú) participen en el Seminari Internacional sobre el Sistema Financer Europeu

Durant la setmana del 23 al 27 de maig, la UPF Barcelona School of Management ha organitzat la primera edició del Seminari Internacional sobre el Sistema Financer Europeu, adreçat als participants de la Maestría en Finanzas de la Graduate School of Business de la Universidad de ESAN, dirigida pel Dr. Alfredo Mendiola. Aquesta institució lidera la primera posició en els rankigs del Perú com la millor escola de negocis del país.

En total hem acollit en aquest seminari a 16 participants de Perú. El seminari ha estat dirigit pel professor Òscar Elvira, director acadèmic del Màster Universitario en Banca i Finances de la UPF Barcelona School of Management. L'objectiu del programa ha estat proporcionar als participants una profunda visió sobre el sistema financer europeu i per això s'ha combinat les classes i sessions teòriques amb les visites a institucions financeres de Barcelona, les quals els han permès conèixer de primera mà com ha gestionat el sistema financer els reptes als quals ha hagut de fer front els darrers anys.