Seminari de Gestió Esportiva a Buenos Aires

Dijous passat 21 març de 2013 es va realitzar a la seu de Buenos Aires, un Seminari sobre Gestió Esportiva titulat "Esports: Espectacle i Gestió Empresarial". L’acte va ser organitzat pel Primer Postgrau en Gestió d'Entitats Esportives de la Barcelona School of Management, que s’impartirà durant el 2013 a Argentina.

Durant el Seminari, a més dels directors del màster Carles Murillo i Pere Solanellas, aquest últim per videoconferència, van actuar com a ponents destacades autoritats d'empreses i clubs de primer nivell al país.

El Seminari va començar amb unes paraules de benvinguda del Delegat de la UPF, Daniel Vitali i la conferència del professor Carles Murillo "Futbol professional a Europa i esport Global".

A la primera taula sobre "Esport i espectacle. Models reeixits", van participar-hi:

• Miguel Calello. President del Club Atlètic Vélez Sarsfield.
  • Guillermo Tofoni. CEO a Worldeleven. Empresa que té la franquícia per organitzar tots partits amistosos internacionals que disputi la Selecció Nacional Argentina de Futbol.
  • Adrian Caprarulo. Membre de la Junta Directiva de la Unió de Rugbi de Buenos Aires.
  • Héctor Romani. Vice President Executiu de l'Associació Argentina de Tennis.

A la segona taula, que va tractar sobre "Esports: Gestió i Negoci", van participar-hi:

• Pere Solanellas, des de Barcelona per vídeo conferència. "Lideratge en temps de crisi".
  • Ramón I. Moyano i Rodrigo Ortega Sanchez. Estudi Jurídic Beccar Varela.
  • Javier Petit de Meurville. Gerent de Màrqueting i Relacions Institucionals de la Xarxa de salons de Fitnnes Meglaton (Cadena que compta amb 116.000 socis actius a tot el país)
  • Ignasi Piñeyro. Sports Manager Màrqueting de Espardenyes SA (Topper).
  • Jorge Raffo. Coordinador General de futbol Infantil Juvenil Club Atlètic Boca Junior.

A la jornada van assistir aproximadament 70 persones procedents de diferents entitats esportives i del món empresarial i acadèmic. Durant el transcurs de la jornada hi va haver un intens intercanvi d'idees que va enriquir la trobada.