Se celebra amb èxit la 2ona edició del Campus Gutenberg

El passat  17 i 18 de setembre, el Campus de la Comunicació de la UPF, va acollir el Campus Gutenberg de Comunicació i Cultura Científica,  organitzat per l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra, l’ Observatori de la Comunicació Científica i l’Obra Social “la Caixa”, amb un èxit de participació de més de 350 participants.

Han estat unes intenses jornades de debats, microdiàlegs, research showroom, business showroom i espais de networking. Aquesta segona edició ha tingut com a novetat el “Repte Gutenberg” que consistia en la  realització d'un concert amb sons científics, Els sons de la ciència, una iniciativa desenvolupada amb la col·laboració del grup de recerca de Tecnologia Musical (MTG) del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions de la UPF, en el qual hi pot participar tothom que hi estigui interessat.

Aquelles persones que no van poder assistir al Campus van poder seguir totes les activitats en directe via streaming i també per les piulades de la xarxa social més utilitzada, twitter, que amb el hastag #CGutenberg,  va arribar a ser, com a  l’edició anterior, trending topic en el dia de la seva inauguració.

Valdimir de Semir, director del Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental de l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra va anunciar a la cloenda que la tercera edició del Campus Gutenberg es realitzarà el 16 i 17 de setembre de 2013.