Salvador Alsius, nou conseller del Consell de l'Audiovisual de Catalunya

El Parlament de Catalunya ha escollit el periodista Salvador Alsius, doctor en Periodisme per la Universitat Pompeu Fabra i director acadèmic dels Màsters en Periodisme de l’UPF-IDEC, nou conseller del Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC).

El Parlament va triar també Eva Parera i ha ratificat la renovació de l'exdirectora de Política Lingüística Yvonne Griley, a partir tots ells de la única proposta presentada per CiU i ERC. Tots tres han estat recolzats per la majoria dels grups parlamentaris i han aconseguit més dels dos terços necessaris per ser erigits en el càrrec, és a dir, 90 vots favorables.

Alsius serà l'únic periodista membre d'aquest organisme que té com a finalitat vetllar pel compliment de la normativa aplicable als prestadors de serveis de comunicació audiovisual, tant públics com privats.