Tota la nostra oferta en formació de màsters i postgraus, al Saló Futura de Barcelona

La UPF Barcelona School of Management i l'UPF- IDEC són els dos centres de formació de màsters i postgraus per a professionals i llicenciats de la Universitat Pompeu Fabra (UPF). La seva oferta formativa s'exposarà els propers 20 i 21 de març a les instal·lacions del Saló Futura, situat al recinte de Montjuïc de Barcelona.

Els dos centres aposten per una nova manera d'entendre la formació de postgrau, basada en la qualitat científica dels professors i catedràtics de la UPF, però adaptant-se a les necessitats del mercat i la formació de nous professionals amb noves capacitats. 'Els nostres programes estan orientats a preparar els joves o professionals perquè aportin solucions transformadores que contribueixin al progrés de la nostra societat', explica Daniel Serra, director acadèmic d'ambdós centres.

Si l’UPF-IDEC aposta per una formació molt especialitzada, en un entorn acadèmic multidisciplinari, innovador i cosmopolita, en què participen més de 50 nacionalitats diferents, la UPF Barcelona School of Management es consolida com a escola de managemanet i s'obre a la internacionalització amb els Masters of Science.

Desde Banca i Finances, MBA, Negocis Internacionals o Marquèting a Videojocs, Comunicació, Arts Digitals, Complaince, Mediació o Advocacia. Els dos centres de formació de la UPF aconsegueixen conjuntament cobrir les necessitats del mercat laboral, així com les aspiracions i expectatives dels professionals.

Per conèixer les àrees de formació de la UPF Barcelona School of Managament, fés click aquí: PROGRAMACIÓ

Per conèixer les àrees de formació de l'UPF-IDEC, fés click aquí: PROGRAMACIÓ