La UPF Barcelona School of Management i l'UPF-IDEC presenten al Saló Futura les novetats en formació de màsters i postgraus

La UPF Barcelona School of Management i l'UPF- IDEC són els dos centres de formació de màsters i postgraus per a professionals i llicenciats de la Universitat Pompeu Fabra (UPF). La seva oferta formativa s'exposa els propers 15 i 16 de març a les instal·lacions del Saló Futura per mostrar a estudiants universitaris i professionals l'alta qualitat i innovació dels seus programes educatius.

Els dos centres aposten per una nova manera d'entendre la formació de postgrau, basada en la qualitat científica dels professors i catedràtics de la UPF, però adaptant-se a les necessitats del mercat i la formació de nous professionals amb noves capacitats. 'Els nostres programes estan orientats a preparar els joves o professionals perquè aportin solucions transformadores que contribueixin al progrés de la nostra societat', explica Daniel Serra, director acadèmic de la institució.

Si l’UPF-IDEC aposta per una formació molt especialitzada, en un entorn acadèmic multidisciplinari, innovador i cosmopolita, en què participen més de 50 nacionalitats diferents, la UPF Barcelona School of Management es consolida com a escola de negocis i s'obre a la internacionalització amb els Masters of Science.

Els Masters of Science són uns programes que es distingeixen de la resta per la seva innovadora metodologia d'aproximació al coneixement. Aquesta es basa en l'anàlisi i processament de dades objectives i utilitza el rigor de les xifres i l'empirisme científic com a eines clau per a la gestió integral de l'empresa. La demanda per aquests Màsters of Science va en augment sobretot en països estrangers i per això la UPF Barcelona School of Management ha ampliat de tres a set el nombre de Masters of Science que imparteix aquest any. Aquest any acadèmic 2013/14, el nombre d'alumnes d'aquests màsters ha augmentat en un 39%, passant dels 61 alumnes matriculats l'any passat als 85 que hi ha en aquests moments. Només un 16% d'aquests alumnes són espanyols. La majoria procedeixen d'Europa (Alemanya , Noruega, Àustria, Regne Unit o Suïssa), Àsia (Turquia, Xina o l'Índia) o Amèrica i Àfrica. En els tres anys de funcionament, l'escola de negocis UPF Barcelona School of Management no ha parat de créixer. Per ella passen cada any prop de 4.000 alumnes i destaca el seu èxit en la internacionalització a través dels Masters of Science, on el 85 % dels alumnes són estrangers.

Els dos centres de formació de la UPF aconsegueixen conjuntament cobrir les necessitats del mercat laboral, així com les aspiracions i expectatives dels professionals. Us destaquem, a continuació, alguns dels seus programes.

Les novetats pel proper any

Postgrau en Legal Complaince

Postgrau en Usabilitat , Disseny d'Interacció i Experiència d'Usuari

Postgrau en Governança dels Consells d'Administració