Com és el procés de producció d'un concert? Visita a la Sala Apolo amb Joan Miquel Oliver

Els alumnes del Postgrau en Gestió del Negoci Global de la Música de la UPF Barcelona School of Management van tenir l'oportunitat de visitar la Sala Apolo durant la producció del concert de Joan Miquel Oliver. En aquesta visita els alumnes van rebre l'explicació del procés de producció i van veure in situ el muntatge, la prova de so, els equips amb què compta la sala i el maneig dels riders tècnics. Durant la visita, els estudiants van conèixer a dos ex alumnes del programa que hi treballen: Maria Sagrera (Responsable de Comunicació i branding a Sala Apolo) i Bruno Fabregas (responsable de producció de la sala).

La producció d'un concert consisteix a coordinar l'equip tècnic i humà perquè dugui a terme la seva activitat en un temps i un espai determinat. El procés inclou des dels permisos, plans de seguretat, horaris de proves i concert i totes les necessitats del personal de producció, personal de treball en alçada, personal de càrrega i descàrrega, personal de muntatge i desmuntatge, etc.

El Postgrau en Gestió del Negoci Global de la Música de la UPF Barcelona School of Management és un programa pioner en gestió del negoci de la música en castellà i es beneficia de la gran activitat que es genera a la ciutat de Barcelona, ??capital musical del sud d'Europa, i compta amb el suport de la indústria i dels professionals de més prestigi internacional en el sector de la música.