S’estrena la sèrie Noa&Max, dirigida per Marco Romeo, director del Màster universitari en Animació

Noa & Max. Atrapats a Electrònia s’estrena el 10 d'octubre al CaixaForum de Madrid. Es tracta de la primera sèrie d'animació sobre ciència i tecnologia per a joves de 10 a 14 anys, fruit d'una iniciativa conjunta de l'empresa everis i la Universitat Pompeu Fabra, amb finançament de la Fundación Española para la Ciència i la Tecnologia (FECYT).

Noa & Max. Atrapats a Electrònia és una sèrie d'animació dirigida per Marco Romeo, director del Màster universitari en Animació que imparteix a l’IDEC-UPF. En el projecte hi participen alumnes del l’esmentat màster, dirigit per Josep Blat, Guillermo Marín i Marco Romeo.

La sèrie, per al foment de les vocacions científiques i tecnològiques i el talent innovador, s'estrena amb quatre capítols de tres minuts de durada i que es podrà veure per Internet a l'adreça www.noamax.tv.

Més informació aquí.