Roc Parés, director del Máster Universitari en Arts Digitals, va participar en la Neuro Desconferència “Hackers Cerebrals”

Roc Parés, professor del Departament de Comunicació de la UPF i director del Màster Universitari en Arts Digitals, va participar el passat 14 de març en la Neuro Desconferència “Hackers celebrals” en el marc de la Setmana del Cervell celebrada a l'Hospitalet de Llobregat.

En aquesta desconferència, dividida en tres xerrades, es va parlar d'invasors del cervell, com ara el menjar, les drogues, els lectors mentals, l'esquizofrènia; és a dir, tot el que ens fa perdre el control. El professor Parés, artista expert en comunicació interactiva, va participar en la xerrada Ignició: encén el teu cervell. Mitjançant les seves obres artístiques ens va parlar sobre la pèrdua de control i la construcció de la subjectivitat en la societat de la informació.

La Setmana del Cervell, sorgida dels mateixos investigadors i que es duu a terme en més de vuitanta països, inclou nombroses activitats dirigides en un públic de totes les edats, amb l'objectiu de donar a conèixer els últims descobriments en l'estudi del cervell humà.