La revista Cahiers du Cinema parla de la producció cinematogràfica del Màster en Documental de Creació

• La revista Cahiers du cinema destaca l'aportació del màster en documental de creació i Jordi Balló en la producció cinematogràfica de Barcelona

La revisa francesa Cahiers du cinema, especialitzada en cinema, ha publicat en el seu número de juny un extens reportatge dedicat al cinema català, destacant el Màster en Documental de Creació i el seu director Jordi Balló de la UPF Barcelona School of Management com l'escola dels grans creadors de pel·lícules i documentals nascuts a la capital catalana.

L'article, amb el títol Promenade cinéphile à Barcelone, repassa -al costat de Jordi Balló- l'evolució del cinema català destacant noms com Jose Luís Guerin, Joaquim Jordà, Isaki Lacuesta, Ricardo Iscar, Mercedes Álvarez, Xavier Muntanyà o Ariadna Pujol, tots ells, exalumnes del Màster en Documental de Creació.

Cahiers du Cinema és una revista de crítica i d'informació cinematogràfica especialitzada, completament independent, fundada l'any 1951 per André Bazin i es considera una de les més importants del món del cinema.