Reunions d'Intercanvi Amèrica Llatina

Al llarg dels mesos d'agost i setembre, l'Associació d'Antics Alumnes de l'IDEC-UPF i el Servei de Benvinguda han organitzat, per tercer any consecutiu, reunions internacionals d'intercanvi i networking entre antics i nous alumnes a diversos països.

L'objectiu és intercanviar experiències, contactes i inquietuds entre la comunitat dels nous alumnes del curs acadèmic 2010-11 i els antics alumnes que ja han tornat al seu país d'origen. Qüestions com ara l'allotjament, els requisits d'entrada a Espanya, els continguts acadèmics del màster o les possibilitats laborals són abordades al llarg d'aquestes reunions que suposen una gran font d'informació per als futurs alumnes abans d'agafar l'avió cap a Barcelona. A més, els antics alumnes, tenen l'oportunitat de fer networking professional i mantenir el vincle amb l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra.

Enguany, se celebren reunions a 7 països: Argentina, Colòmbia, Equador, Mèxic, Perú, Veneçuela i Xile.