4.771 empleats de CaixaBank aproven l'examen de Postgrau en Assessorament Financer i el CISI

22 Diciembre - 2014

• Per obtenir la doble certificació, de la UPF i del CISI, era necessari obtenir un mínim d'un 70% de respostes correctes.

4.771 directors d'oficines i gestors de banca personal de CaixaBank han aprovat l'examen del Postgrau en Assessorament Financer i obtindran tant el diploma de postgrau en Assessorament Financer de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) com el Certificate in Wealth Management d'CISI, un dels certificats internacionals de més prestigi en el sector financer.

El passat 29 de novembre, 5.037 empleats van realitzar un exigent examen, d'acord amb les normes europees en formació especialitzada per als empleats de banca. D'aquests 5.037 empleats, 4.771 van obtenir més d'un 70% de respostes correctes, nota mínima requerida per obtenir la doble certificació. Per tant, el 94,9% dels empleats que van realitzar la prova, la van superar.

El percentatge mitjà de preguntes respostes correctament ha estat d'un 85%. Dos empleats van contestar correctament totes les preguntes.

Oferir el millor servei als clients

L'objectiu d'aquesta iniciativa de formació educativa dissenyada per la UPF Barcelona School of Management per a CaixaBank és que els directors d'oficines i gestors de banca personal de CaixaBank ofereixin el millor servei als clients i contribuir així a consolidar la seva confiança. D'aquesta manera, CaixaBank s'anticipa a les exigències regulatòries europees que es produiran amb l'entrada en funcionament de la Unió Bancària i es converteix en la primera entitat financera espanyola que certifica la formació dels seus empleats amb un diploma de postgrau universitari en Assessorament Financer i amb un certificat internacional de gran prestigi en el sector financer.

Doble certificació

CaixaBank va aconseguir un acord amb la UPF i el CISI perquè les dues institucions certifiquessin la formació dels empleats de l'entitat financera després d'un únic i exigent examen, d'acord amb les normes europees en formació especialitzada per als empleats de banca. El diploma en Assessorament Financer de la UPF és un programa de 30 crèdits ECTS (European Credit Transder System), que la UPF ofereix a mida per CaixaBank a través de la seva escola de negocis, la UPF Barcelona School of Management.

Per la seva banda, el Certificate in Wealth Management és un segell d'excel·lència del CISI, organització acreditada pel màxim organisme regulador a Europa, la Financial Conduct Authority, i principal referent del sector financer a nivell mundial.

La UPF Barcelona School of Management és l'escola de negocis de la Universitat Pompeu Fabra, la primera universitat espanyola que apareix al rànquing mundial del Times Higher Education (THE). La UPF Barcelona School of Management porta ja anys col·laborant amb CISI, fet que acredita la qualitat i excel·lència formativa dels cursos que imparteix.

L'escola neix d'una nova manera d'entendre la formació d'empresa en l'àmbit econòmic i empresarial amb una perspectiva més científica i analítica del món dels negocis. Amb aquest objectiu, la UPF Barcelona School of Management manté i potencia una estreta relació entre universitat i empresa. En aquest sentit, és l'escola de management líder en la formació de professionals del sector bancari a Espanya i compta amb l'aval de l'experiència docent i el prestigi del departament d'Economia de la UPF.