Renovació de la Junta de l\'Associació d\'Antics Alumnes

El 10 de juny es va celebrar l\'Assemblea General Ordinària de Socis de l\'Associació d\'Antics Alumnes presidida per Carlos Briceño, president de l\'AAA. A banda de presentar els comptes anuals i les activitats realitzades durant els darrers mesos, es van renovar 2/3 dels càrrecs de la Junta Directiva. Així, doncs, la nova Junta està formada per: Carlos Briceño (MBA) en el càrrec de president, Lluís Barroeta (MBA) com a vicepresident, Raquel Carlús (Postgrau en Edició) amb el càrrec de secretària, Víctor Arbós (MBA) com a tresorer, i Aleix Canals (Dret Immobiliari), Lluís Díez (MBA), Josep Maria Vilaseca (MBA), Conxita Miró, Xavier Rafel (MBA), Albert Figueiras (MBA), Joan Ignasi Soldevilla (MBA), Antoni Terán (MBA), Roberto Arauz (MBA), Jordi Plaja (Màrqueting Farmacèutic) i Javier Malpesa (MBA) com a vocals.