Raquel Alastruey, magistrada i professora del Màster en Mediació, rep el Premi Honorífic 2015 a la mediació intrajudicial

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) han atorgat a la magistrada Raquel Alastruey el Premi Honorífic 2015 pel seu treball en la promoció i trajectòria en la mediació intrajudicial. Raquel Alastruey va ser alumna del Màster en Mediació Professional de la UPF Barcelona School of Management i actualment forma part del quadre de professors del màster. Magistrada del Jutjat de Primera Instància, és una gran defensora del paper de la mediació com a procés de resolució de conflictes. Membre de Jutges per a la Democràcia i del Grup Europeu de Magistrats per la Mediació (GEMME). Ha estat assessora del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya per a la implantació de la una nova oficina judicial (2006). Ha publicat diversos articles sobre mediació en l'àmbit civil i la seva configuració com un altre mètode més del sistema de Justícia.

El premi li va ser concedit en el decurs de l'acte Commemoratiu que es va celebrar a la seu del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya amb motiu de la Setmana de la Mediació.