Ramon Praderas, director general del Circuit de Catalunya, clausura la quarta edició del Màster en Direcció i Gestió de l'Esport

Ramon Praderas va pronunciar la conferència ?No gana siempre el más rápido, sino quién gestiona mejor? amb motiu de l?acte de cloenda del Màster en Direcció i Gestió de l?Esport davant dels alumnes del programa. La xerrada va ser un resum de la seva experiència vital i professional de la qual va extreure conclusions de gran interès i utilitat per als futurs gestors.

Praderas va destacar la importància de factors com ara el treball en equip, la capacitat de lideratge, la il·lusió pels projectes, la rapidesa en la presa de decisions o la flexibilitat per a l?èxit de qualsevol projecte empresarial i personal. Va aconsellar als alumnes de ser professionals oberts al canvi per aconseguir una millora professional contínua.

A més, va abordar la importància d?una gestió regida per criteris professionals en el sector d?entitats i empreses esportives. El fet de ser un sector d?activitat marcat per la consecució de resultats a curt termini dificulta la gestió dels projectes. La professionalitat, el rigor i la valentia en la presa de decisions són claus per liderar aquest tipus de projectes.