"¿Quién teme el copago?", de Jaume Puig-Junoy, disponible online en anglès

Jaume Puig-Junoy, que va publicar el 2012 el llibre “¿Quién teme al copago? El papel de los precios en nuestras decisiones sanitarias” (Edicions Los libros de El Lince. Barcelona 2012), ha publicat la versió online en anglès. El llibre està disponible a Amazon sota el títol Paying for Free Healthcare. The role of prices in our healthcare decisions.

El llibre es va publicar coincidint amb l'entrada en vigor del nou sistema de copagament farmacèutic dels pensionistes catalans. Jaume Puig-Junoy és professor d'economia pública a la UPF i director del Màster Universitari en Economia de la Salut i del Medicament i de l'International Master in Health Economics and Pharmaeconomics de la Barcelona School of Management, que s’imparteixen en modalitat online.

Segons Puig-Junoy, el principal perill del copagament centrat en els medicaments és que els pacients utilitzin més els serveis que encara no estan gravats, com les consultes mèdiques i les urgències.