IV Fòrum d'Inversió UPF

IV fòrum d'inversió UPF 2016El IV Fòrum d' Inversió UPF tindrà lloc el proper dimecres 9 de novembre del 2016 a les 16:00h a l'Auditori Mercè Rodoreda del Campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra (c/ Ramón Trias Fargas, 25-27 de 08005 Barcelona, plànol).

En aquesta edició es presentaran set iniciatives empresarials: Vonzu, Instagrafic, Ratenow, Satisfood, Biwel, Infinda i FootballAim. De fet, darrera de tres d’aquests projectes hi ha antics alumnes de la UPF Barcelona School of Management. Concretament, Lucas Ras (Master of Science) de Vonzu, Carlos Pardo (Master en Direcció Financera) de Satisfood i Ignacio Amiguet (Màster en Direcció Financera) de Infinda.

La presentació dels projectes es farà davant les principals xarxes d'inversos i reconeguts "business angels" de l'ecosistema emprenedor de Barcelona.

Han confirmat la seva assistència a l'acte:

Inveready

Caixa Capital Risc

BANC (Business Angels Network Barcelona)

ESADE BAN

Xarxa ICF

101 Startups

Turtle Capital

APTKI

L'acte està organitzat per la Unitat d'Innovació - UPF Business Shuttle amb la col·laboració de la UPF Barcelona School of Management. L’assistència a l’acte és oberta I gratuïta però cal registrar-se prèviament emplenant aquest formulari.