PwC i l'IDEC llancen un Màster en Direcció Financera i Comptable especialitat Auditoria

Per potenciar el talent del professionals més joves de PwC

Barcelona, 22 de setembre de 2010. PricewaterhouseCoopers i l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra han llançat un Màster en Direcció Financera i Comptable amb especialitat Auditoria per a un col·lectiu seleccionat de nous professionals que s'incorporen a la firma enguany, compost per unes 40 persones.

En un acte presentat pel Dr. Oriol Amat, catedràtic d'economia financera i comptabilitat de la Universitat Pompeu Fabra i director del Màster i Ramón Aznar, soci d'Auditoria a PricewaterhouseCoopers entre altres participants, la proposta té com a objectiu:

• Potenciar la formació d'aquells professionals que vulguin desenvolupar la seva activitat en el camp de l'auditoria i les finances.
  • Reforçar l'atracció cap a PwC dels joves talents a l'hora d'iniciar la seva carrera professional en aquests àmbits.
  • Complementar l'experiència professional de PwC amb una acció formativa amb una institució com l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra.

El curs té una durada de 15 mesos (de set. 2010 a des. 2011) amb una dedicació intensiva divendres / dissabtes que permet compaginar l'activitat formativa amb la inserció laboral. En el Màster s'abasten matèries com la Comptabilitat Financera, Auditoria, Gestió de Carteres, Consolidació de Balanços, Fusions i Adquisicions, Ètica de la Professió, Lideratge i Gestió de Persones, Dret Empresarial, Fiscalitat, Gestió del Canvi i la Innovació, entre altres.

Aquest acord amb l'IDEC situa a PricewaterhouseCoopers com a una entitat de referència en el camp de l'auditoria al apostar fermament pel desenvolupament del nou talent dels professionals incorporats a la Firma, conjugant així l'excel·lència i el prestigi en matèria d'investigació del centre educatiu amb l'experiència, recursos i capacitats de la firma líder mundial de serveis professionals.