Propera estrena del documental “El foso”, iniciativa del Màster en Documental de Creació

El  proper 29 de juny s’estrenarà el llargmetratge documental “El foso”, iniciativa del Màster en Documental de Creació de l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra.

“El foso” és una pel·lícula sobre els músics que toquen a l’orquestra de l’òpera del Gran Teatre del Liceu, una pel·lícula sobre les seves vides, el seu treball, les seves pors i les seves passions. Amagats a la fossa i homogeneïtzats pels seus vestits negres, dotzenes de músics  d’arreu del món i amb diferents experiències, posen els seus esforços al servei d’una gran finalitat comú: crear una unitat i desaparèixer, doncs l’important és ”El tot”. Però, qui són ells? Com funciona un Teatre d'Òpera?

“El  foso" dirigida per Ricardo Íscar, professor del Màster en Documental de Creació, és un llargmetratge documental produït per Bausan Films, S. L. en coproducció amb Televisió de Catalunya  i compta amb la participació de TVE.

Veure tráiler