Nestlé presenta # ALL4YOUth a la UPF Barcelona School of Management per ajudar els estudiants menors de 30 anys a trobar feina

• El 2015, Nestlé va oferir programes de formació, pràctiques o contractes a més de 1.100 joves espanyols menors de 30 anys a través del programa Nestlé Needs Youth

El departament de Carreres Professionals de la UPF Barcelona School of Management conjuntament amb  Nestlé España i Nielsen España han preparat una sessió el proper divendres 1 d'abril per ajudar els seus estudiants més joves a trobar noves oportunitats laborals i oferir-los eines de desenvolupament professional i ajuda per a l'accés al món laboral.

Aquesta iniciativa forma part del Programa de Desenvolupament Professional que la UPF Barcelona School of Management ofereix a tots els estudiants mitjançant pràctiques i ofertes laborals, tallers i assessoraments personalitzats, xerrades, ponències i activitats de networking.

Així, la sessió del divendres 1 d'abril té com a objectiu oferir informació pràctica d'orientació professional per tal d'optimitzar les oportunitats dels participants en la recerca de feina. A més, Nestlé Espanya presentarà la Iniciativa Europea d'Ocupació Juvenil #ALL4YOUth, dedicada a afavorir l'ocupació juvenil. Aquesta iniciativa forma part de "Alliance for Youth", una aliança de més de 200 empreses punteres a Europa dedicada a combatre la desocupació juvenil i ajudar els joves, menors de 30 anys, a trobar feina. Aquesta iniciativa té per objectiu crear més de 100.000 oportunitats laborals per a joves europeus menors de 30 anys, en els propers anys. Nestlé participa activament i mitjançant Nestlé Needs Youth, el 2015 Nestlé va oferir programes de formació, pràctiques o contractes a més de 1.100 joves espanyols menors de 30 anys.

La sessió tindrà lloc a la sala polivalent de la UPF Barcelona School of Management i la participació és oberta i gratuïta prèvia inscripció aquí.