‘La Plaga’ als cinemes Boliche: Projecció i taula-rodona amb Neus Ballús, Pau Subirós i Jordi Balló

Aquest dijous 6 de març es farà a les 19:30 hores la darrera sessió de la projecció de la pel·lícula La Plaga, guanyadora de 4 premis Gaudí, als cinemes Boliche. Posteriorment, i com a clausura, hi haurà una taula-rodona amb Neus Ballús i Pau Subirós acompanyats per Jordi Balló, director acadèmic del Màster en Documental de Creació.

Neus Ballús i Pau Subirós han estat alumnes del Màster en Documental de Creació de l’IDEC-UPF i La Plaga, el seu primer llargmetratge, ha comptat amb la col·laboració del Màster.

Per gentilesa del Màster en Documental de Creació, tots els treballadors i alumnes de l’IDEC-UPF, tindran un descompte especial en el preu de l’entrada i el cost serà de només 4 euros.

Reserva aquí la teva plaça