La UPF Barcelona School of Management acull la trobada entre empresaris espanyols i argentins del programa Primera Exportació de la Fundació Gas Natural

La Fundació Gas Natural Fenosa impulsa un any més el Programa Primera Exportació, creat el 2001 a Argentina i implantat aquest any a Espanya, on ja compta amb més de 300 pimes inscrites. Aquest programa té per objectiu facilitar intercanvis i acords comercials entre empresaris espanyols i argentins i "fomentar així el procés d'internacionalització de les seves pimes".

Durant aquesta setmana, la UPF Barcelona School of Management acollirà la trobada entre els 7 empresaris espanyols i els 15 empresaris argentins que participaran també en un curs formatiu de comerç exterior, dirigit pel doctor Carles Murillo, director acadèmic del Màster Universitari en Negocis Internacionals.

Les empreses espanyoles participants pertanyen a diversos sectors productius com els serveis de publicitat, consultoria relacionada amb la geologia i el medi ambient, consultoria en projectes científics, industrials i tecnològics, serveis professionals d'arquitectura, entre d'altres. Per la seva banda, les empreses argentines formen part de sectors com la informàtica, màrqueting, il·luminació intel·ligent, serveis per a la indústria de l'automòbil, consultoria, comerç de plantes ornamentals, producció agropecuària, entre d'altres.

La setmana de formació i negocis serà clausurada divendres amb la participació del Cònsol General de la República Argentina a Barcelona, Alejandro E. Alonso, el director general de la Fundació Gas Natural Fenosa, Martí Solà, el director de Desenvolupament de Negocis i Projectes estratègics de la UPF Barcelona School of Management, Mario Álvarez, la directora de Comunicació de Gas Natural Fenosa a l'Argentina, Bettina Llapur, i el director del Programa de Primera Exportació, Pablo Furnari.