Programa de postgrau de Comunicació en Medicina i Salut a Granada

Del 5 al 9 de març va tenir lloc al Parque de las Ciencias de Granada, la setmana presencial del Programa de postgrau de Comunicació en Medicina i Salut, dirigit pels professors Vladimir de Semir i Miguel Guirao i patrocinat per Novartis i l?Institut Novartis de Comunicació en Biomedicina. El postgrau, que té una part presencial i una part on line, s?ha realitzat conjuntament entre la Universitat de Granada i la Universitat Pompeu Fabra (UPF), amb la col·laboració de l?Observatori de la Comunicació Científica de la UPF i el Consorcio Parque de las Ciencias de la Junta de Andalucía. El programa, que finalitza el proper mes de juny, se centra en la transmissió dels coneixements mèdics i de salut, que tenen implicacions fonamentals en l?educació sanitària de la població. L?edició d?enguany ha comptat amb participants procedents de tot l?estat espanyol i amb personalitats destacades entre el seu professorat, com el director del Centro Andaluz de Biología Molecular, Bernat Soria.