Professionals de la Creu Roja imparteixen un curs a alumnes de l’IDEC

Els propers 15 i 16 de juny, professionals experts de la Creu Roja impartiran als participants de l Programa de postgrau d' Intervenció Psicosocial en situacions d'emergència i catàstrofes el Curs de suport vital bàsic i desfibril·lació automàtica (DEA) per a personal no mèdic . Els participants seran acreditats per l'Institut de la Salut de la Generalitat de Catalunya.

Entre les situacions imprevistes que en la nostra societat comporten riscos vitals destaquen les associades a cardiopaties coronàries. La supervivència de les persones afectades depèn d'un diagnòstic ràpid i un tractament immediat. Els DEA són dispositius mèdics que permeten identificar-les i, per les seves característiques, poden ser utilitzats per personal no mèdic degudament format per al seu ús, fins a l'arribada de serveis mèdics especialitzats.

En aquest enllaç a la web de la Creu Roja, trobareu informació sobre el contingut del curs.