Nova convocatòria d'ajuts per a empresaris argentins en el Programa Primera Exportació

Per vuitè any consecutiu, la Fundació Gas Natural Fenosa, a través del seu Programa Primera Exportació, ha convocat a l’Argentina la beca de Capacitació i Negocis, un seminari de postgrau que s'impartirà del 13 al 17 d'octubre a la UPF Barcelona School of Management, a Barcelona. El curs està adreçat a empresaris, professionals independents i particulars argentins interessats a formar-se en l'àrea dels negocis internacionals i les exportacions. El curs es realitzarà a la UPF Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra i serà impartit pels docents més prestigiosos del Màster Universitari en Negocis Internacionals de l'escola de negocis de la Universitat Pompeu Fabra.

En total, Gas Natural Fenosa ofereix 15 beques i, a més, als participants se'ls coordinaran reunions institucionals i de negocis amb empreses espanyoles potencialment interessades en els seus productes i serveis.

La beca cobreix el 100% del curs i les reunions de negocis encara que les despeses del viatge i l'estada corren per compte de cada participant.

El Programa Primera Exportació ja porta becades més de 120 persones des de la primera edició en la seva tasca d'assessorar i capacitar gratuïtament a petites i mitjanes empreses que volen iniciar-se en el comerç exterior o que ja han començat a exportar per tal de fomentar el desenvolupament del sector exportador argentí.

Per conèixer més sobre el Programa visiti el programa Primera Exportació