Primera edició del MSc in International Business i del MSc in ICT Strategic Management

Com a part de la seva estratègia d’internacionalització, la Barcelona School of Management va llançar l’MSc in International Business i l’MSc in ICT Strategic Management el passat mes de setembre. Els masters of science (MSc) són programes universitaris impartits en anglès i adreçats a alumnes que s’acaben de llicenciar i que volen aprofundir en l’aplicació d’habilitats analítiques i tècniques en les seves àrees professionals d’interès.

Aquests dos programes, juntament amb l’MSc in Management, que aquest any ha iniciat la cinquena edició, van rebre al voltant de seixanta alumnes d’Europa (64 %), l’Àsia (16 %), l’Amèrica Llatina (16 %), l’Amèrica del Nord (3 %) i l’Àfrica (2 %).