Primer postgrau universitari en Experts en Estalvi i Previsió

Prop de 400 persones van assistir a la sessió inaugural del primer postgrau universitari en Experts en Estalvi i Previsió, que imparteix la Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra amb la col·laboració de VidaCaixa i CaixaBank. El professor Xavier Puig, director acadèmic dels programes de Banca de la Barcelona School of Management, dirigeix el curs, pioner en el sector asegurador espanyol, que vol fomentar i formar experts en planificació i gestió de l’estalvi destinat a la jubilació. En el desenvolupament del curs hi participaran uns 650 professionals de CaixaBank o de VidaCaixa de tot el territori espanyol.

La metodologia del curs, de 750 hores i amb durada d’un any, es distribueix entorn a 11 mòduls teòrics i pràctics, amb una assistència 20% presencial i 80% on-line. L’obtenció de tots els crèdits permetrà a l’alumne aconseguir el diploma universitari d’Expert en Estalvi i Previsió. De fet, el postgrau està especialment adreçat als empleats de VidaCaixa perquè esdevinguin autèntics professionals en matèria de planificació i previsió social més permet convalidar amb alguns mòduls el diploma de postgrau en assessorament financer (DAF) de la mateixa escola de negocis de la UPF.