Primer Postgrau en Publicitat

A partir del proper curs acadèmic 2010 - 2011, l'IDEC incorpora a la seva oferta docent el Postgrau en Creativitat i Estratègies de la Comunicació Publicitària, dirigit pel catedràtic de Publicitat de la Universitat Pompeu Fabra Xavier Ruiz Collantes. Aquest programa representa una plataforma rellevant per a la formació de professionals de la publicitat i, a més, permetrà la continuació d'aquesta formació a través de postgraus més especialitzats dins d'aquest camp. En concret, a partir del curs 2011-2012, els estudiants també podran cursar el Programa de postgrau de Direcció Creativa de Comunicació Publicitària i el Programa de postgrau de Gestió i Planificació Estratègica de la Comunicació Publicitària.