El Postgrau en Gestió del Negoci Global de la Música, al Primavera Sound

• El primavera Pro compta aquest any amb un conferència a càrrec de David Loscos, director del Postgrau en Gestió del Negoci Global de la Música, i un coctel-networking de presentació del programa

‘La llengua como la darrera barrera per a l’intercanvi musical a escala mundial’ és el títol de la  conferència que impartirà David Loscos, director del Postgrau en Gestió del Negoci Global de la Música al cicle de conferències del Primavera Sound que tindràn lloc de l’1 al 5 de juny al CCCB de Barcelona.

David Loscos, juntament amb Jordi Janer (Voctro Labs) i José Monleon (Wuaki.tv) proposen un anàlisi del consum musical als principals mercats internacionals sota un mateix patró: els consumidors demanden música en la seva pròpia llengua i música en anglès. La quota de mercat de cada una varia significantment segons el territori, però el que apareix com a constant és l’impossibilitat de que un tercer idioma aconsegueixi consolidar-se més enllà d’un èxit puntual. La manera tradicional en la que la indústria de la música ha abordat aquest problema ha estat mitjançant l’adaptació de lletres i la reinterpretació per part de l’artista original. Per la seva part, la indústria audiovisual ha sigut més efectiva i ha trobat una solució mitjançant la creació d’una indústria satèl·lit que li ha proporcionat serveis de traducció i doblatge. La conferència abordarà el problema de la barrera lingüística a partir de solucions tecnològiques disruptives existents que comencen a definir un nou paradigma: qualsevol cançó en qualsevol idioma podrà arribar a una audiència global.

A més a més, el Postgrau en Gestió del Negoci Global de la Música de la UPF Barcelona School of Management, que porta 10 anys formant professionals en el negoci integral de la música, organitza dins del Primavera Pro un cóctel de networking perquè totes les persones interessades coneguin el programa, els seus representants mentre gaudeixen de la música de DJ set de Sonik Groove.

DayPro Conferences Primavera Sound:

La llengua com a última barrera per l’interncanvi musical a nivell mundial

1 juny 2016 / 12:30 - 13:30 / CCCB (Sala Raval)

Recepció UPF-Barcelona School of Management

1 juny 2016 / 16:00 - 17:00 / CCCB (Pati de les Dones)