Presentació del llibre 'Esquivar la mediocridad' de Xavier Marcet

L'auditori de la UPF Barcelona School of Management va ser l'escenari escollit per Xavier Marcet per a presentar el seu darrer llibre: Esquivar la mediocridad. Notas sobre management: complejidad, estrategia e innovación. Un acte que va aplegar més de 250 persones entre amics, familiars, col·legues, executius d'empreses, clients, estudiants, professors... tots ells amics de l'autor. Xavier Marcet és un reconegut consultor en estratègia, innovació i transformació de les organitzacions. Lidera Lead to Change, una consultoria que treballa des de Barcelona, Madrid, Boston i Santiago de Chile. Es profesor i estret col·laborador de la UPF Barcelona School of Management, on precisament impartirà el proper mes de febrer la Barcelona Innovation Week, un programa exclusiu dissenyat específicament per a directius que vulguin liderar la innovació a les seves organitzacions.

Marcet ha treballat en més de 20 païssos ajudant a grans empreses, pymes, administracions i universitats a adaptar-se als canvis i a generar propostes de valor. 'Esquivar la mediocridad no és un llibre fàcil de llegir. Es un llibre que t'obliga a aturar-te, a reflexionar i a autoavaluar-te com a gestor. No us donarà la recepta màgica del que heu de fer en marquèting, finances o innovació. Però quan el llegeixes et deixa clar qua has i no has de fer, et donarà les eines per construir el DAFO essencial de la teva organització', apuntava el professor Francisco Solé Perallada, qui juntament amb el professor Henry Chesbrough, impulsor de la innovació oberta, i Daniel Serra, degà de la UPF Barcelona School of Management, acompanyaven a la taula en Marcet a la presentació del llibre.

'Aquest llibre neix de les trinxeres, del treball diari, de les classes, tallers i conferències que he impartit', explica Marcet. Conscient dels reptes que afronten les empreses avui dia, Marcet té el propòsit d'ajudar empreses i organitzacions a tenir un propòsit i esquivar la mediocritat des d'una òptica molt personal de la innovació, la gestió de la complexitat, la transformació cultural o la comunicació.