Presentació de projectes al III Fòrum d'Inversió UPF 2015

El III Fòrum d'Inversió UPF va reunir a l'Auditori de l'Edifici Balmes de la UPF Barcelona School of Management algunes de les principals xarxes d'inversors i reconeguts "business angels" de  Barcelona (Inveready, Caixa Capital Risc, The Crowd Angel, Capital Cell, BANC, Keiretsu Forum, BCN Business Angels, Ysios Capital, ESADE BAN, Healthequity, Xarxa ICF, 101 Startups, Wayra, Grupo ITnet, Red Arbor). Els inversors van assistir a les presentacions de nous projectes empresarials vinculats als àmbits de TIC, BioTic i CleanTech. En concret, es van presentar cinc projectes:

En alguns dels projectes hi participen alumnes de la UPF Barcelona School of Managament. Concretament, Anna Larromaine d’Osmoblue que està cursant l’Executive MBA i Ernest Costafreda de Costalamel que va cursar l'any 2012 el Postgrau en Brand Meaning 3.0.

L’acte, organitzat per la unitat d'Innovació UPF Business Shuttle i la UPF Barcelona School of Management amb la col·laboració del Sr. Ignasi Costas de Rousand Costas Duran (RCD) i del Sr. Josep Lluís Sanfeliu de Ysios Capital, va estar presidit per la directora de la UPF Barcelona School of Managament, Carme Martinell.

Els inversors estudien ara els projectes per decidir la possibilitat i viabilitat d’invertir-hi. Susana Domingo, de la UPF Business Shutlle, va explicar que dels 7 projectes presentats en la ronda d’inversió de l’any passat, quatre projectes van aconseguir finançament –fins a un total de 900.000 euros- i un cinquè la participació d’un nou soci. El resultat, de moment, ha estat la creació de 17 llocs de treball i tres projectes es troben avui a incubadores.