Presència de la Universitat Pompeu Fabra a Argentina, entrevista de ràdio

El passat 31 d'octubre Andy Kusnetzoff, va entrevistar per al programa Perros de la Calle de Radio Metro, a Daniel Vitali, representant de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra a Buenos Aires, i a Guillermo Lobo, periodista de TN Ciencia i professor del Diploma de postgrau de Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental organitzat a Argentina.

Durant l'emissió, van parlar de la presència de la Universitat Pompeu Fabra a Argentina i de les accions que s'han posat en marxa a través de l'Oficina d'enllaç de l'IDEC a Buenos Aires. Van destacar l'èxit amb el qual s'han dut a terme les primeres dues edicions del Diploma de postgrau de Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental gràcies al suport dels coorganitzadors (Fundación Instituto Leloir i Todo Noticias) i patrocinadors (Fundación Carolina Argentina, Fundación Noble i Novartis Argentina) del programa.

Entrevista de ràdio publicada per Radio Metro