Convocatòria dels premis UPFEmprèn 2017

El Premi UPFEmprèn a la Iniciativa i a la Capacitat Empresarial pretén incentivar la cultura emprenedora dels joves universitaris i el vincle entre innovació i teixit social i productiu. Creat l'any 2008, s'adreça anualment a joves estudiants i titulats i dóna visibilitat a joves negocis i nous models d'èxit que pretenen contribuir a un major desenvolupament social des del coneixement.

Modalitats de concurs:

- UPF Emprèn IDEA té per objecte les idees de negoci d'estudiants de grau, postgrau i doctorat, graduats, postgraduats i doctors universitaris menors de 30 anys (en la data de tancament de la convocatòria). Compta amb la col·laboració de la Fundació Banc Sabadell i té una dotació de 10.000 euros.

- UPF Emprèn EMPRESA té per objecte les empreses creades per estudiants de grau, postgrau i doctorat, graduats, postgraduats i doctors universitaris, menors de 35 anys (en la data de tancament de la convocatòria), que hagin estat constituïdes o que puguin acreditar que han iniciat la seva activitat, com a màxim, dos anys abans de la data de tancament de la convocatòria. Aquesta modalitat és pròpia del Consell Social de la UPF i té una dotació de 10.000 euros

Destinataris: estudiants de grau, postgrau i doctorat, graduats, postgraduats i doctors universitaris de la UPF i la UPF Barcelona School of Management. La data límit per enviar les candidatures és el 22 de setembre de 2017.

Bases 2017

Formularis de presentació de les candidatures

Més informació: UPFEmprèn