El Màster en Creació de Videojocs despunta en els Premis Nacionals Gamelab 2014

• Tres dels quatre finalistes a Millor Joc Universitari pertanyen a l’UPF-IDEC

Tres projectes realitzats per estudiants del Màster en Creació de Videojocs del UPF-IDEC, Path of Shadows, Shijie i Lumen,  han estat elegits finalistes a Millor Joc Universitari en els Premis nacionals de la indústria del Videojoc. L'Acadèmia de les Arts i les Ciències Interactives ha donat a conèixer les nominacions a finalistes dels VII Premis Nacionals a la Indústria del Videojoc, que convoca l'Acadèmia Espanyola de les Arts i les Ciències Interactives amb la col·laboració amb Gamelab. Aquests guardons suposen el major reconeixement a les empreses i professionals del sector espanyol, destacant els millors treballs desenvolupats durant l'últim any.
Els acadèmics votaran els guanyadors, que es donaran a conèixer durant la Gala de Lliurament de Premis que tindrà lloc la nit del dijous 26 de juny, dins de les activitats de Gamelab 2014. La gala estarà conduïda pel presentador i humorista Florentino Fernández.

L’UPF-IDEC porta dotze anys impartint el Màster en Creació de Videojocs i formant professionals especialitzats en la creació de videojocs. De fet, la Pompeu Fabra és ja un clàssic en els Premis Nacionals a la Indústria del Videojoc i aquest any estarà també molt present. I és que a més dels projectes universitaris, el videojoc Castlevania, amb set nominacions entre elles a Millor Videojoc de l'Any i Monster Legends, nominat a Millor Direcció Artística, són productes realitzats per ex alumnes del Màster que dirigeix Daniel Sánchez Crespo.