L’Ajuntament de Barcelona atorga una menció especial a la UPF Barcelona School of Management com a empresa innovadora en conciliació i temps

L’Ajuntament de Barcelona ha atorgat a la UPF Barcelona School of Management una menció especial dels premis Barcelona a l'Empresa Innovadora en Conciliació i Temps pel seu programa FlexiTime de polítiques de flexibilitat i conciliació de la vida personal i professional dels seus treballadors. Aquests premis reconeixen grans i petites empreses i organitzacions de la ciutat compromeses en millorar la gestió del temps per aconseguir la conciliació entre la vida laboral, familiar i personal. El Risell, Global Planning Solutions, Fundació Els Tres Turons i Grup Ametller Origen van ser les organitzacions premiades, en un acte que va tenirlloc al Saló de Cent de l’Ajuntament. El Jurat va atorgar també dues mencions especials: a KIM-Knowledge Innovation Market i a la UPF Barcelona School of Management.

La política de flexibilitat de la UPF Barcelona School of Management contempla un conjunt de mesures molt ampli (flexibilitat d’horaris d’entrada i sortida, compensació d’hores, bossa d’hores, dies extres de permís retribuït, etc.) per adaptar-les a les necessitats de cada departament tot mantenint un ampli horari d’atenció en el sector de l’educació postgrau. A més, el jurat ha valorat que la política de flexibilitat s’hagi acordat en el marc de la negociació col·lectiva i que s’hagi dotat d’indicadors d’avaluació i d’una comissió de seguiment.

El guardó representa un reconeixement a l’aposta de la UPF Barcelona School of Management en el seu compromís per facilitar l'equilibri laboral-familiar dels seus treballadors i avançar cap a una democratització real dels usos del temps.