Marina Soley-Bori rep el premi al millor pòster d'alumnes de l'AcademyHealth a Boston

Marina Soley-Bori és la coordinadora acadèmica del Màster Universitari Online en Economia de la Salut i del Medicament de la UPF Barcelona School of Management i estudiant de doctorat d'investigació de serveis de salut a la Universitat de Boston. Soley-Bori va rebre en la trobada anual d'investigació AcademyHealth el passat 27 de juny el premi al millor pòster d'alumnes pel seu treball d'investigació i es converteix en la primera estudiant de la Universitat de Boston en rebre aquest guardó.

El pòster guanyador de Soley-Bori mostra com la zona geogràfica i pla de salut influència en l'ús dels serveis de cura (ECF) després d'una operació de de maluc o de genoll. "Aquest estudi indica que hi ha diferències en l'ús de les ECF. Les persones que viuen al nord-est són 2,5 vegades més propensos a utilitzar els ECF en comparació amb els que viuen al Sud. També es demostra que els pacients inscrits el HMO (assegurança mèdica americana) són més propensos a utilitzar els serveis ECF en comparació amb aquells que compten amb qualsevol altra assegurança privada', ha explicat Soley-Bori. AcademyHealth és una organització nacional que treballa en benefici dels serveis de salut i la investigació en polítiques de salut i concentra anualment als experts i interessats en com fer front a les necessitats actuals i futures del sistema de salut.

La reunió Anual de Recerca es va celebrar del 25 al 27 de de juny a Boston.