Pràctica professional a les Nacions Unides

El passat 28 i 29 d'octubre, el Michael Tobia, alumne del Master of Science in International Business, va participar en el seminari de les Nacions Unides sobre l'adhesió d'Afganistan al tractat mundial de comerç, que es va dur a terme a Nova Delhi, com a de part de les pràctiques professionals que realitza a United Nations ESCAP.

Durant el seminari, membres de les Nacions Unides i del Centre Internacional de Comerç (ITC per les seves sigles en anglès) van aprofundir sobre les implicacions i beneficis en l'economia d’Afganistan un cop aconsegueixi l'estat de membre de l'Organització Mundial de Comerç (WTO per les seves sigles en anglès).

El Michael va passar els dos dies observant les presentacions i prenent notes per als informes i notes de premsa de les Nacions Unides. "També va ser una gran oportunitat de networking ja que vaig passar el dia coneixent gent del sector públic i privat d’Afganistan. A més, vaig conèixer diversos representants de les Nacions Unides i del Centre Internacional de Comerç provinents de tot el món", va comentar el Michael satisfet per la seva participació.

La Barcelona School of Management i l'ESCI feliciten al Michael per aquest important assoliment.

Nota: es pot consultar la notícia completa aquí.